środa, 28 lipca 2010

Seriale, czyli od Skinnsów, przez Californicaton, do One Tree Hill.

Zaczęło się od Skinnsów. Ktoś Kiedyś napomknął, że fajne i ,że warto obejrzeć. Spróbowałam i się wciągłam.2 sezony pochłonięte w 2 może 3 dni istne szlaleństwo, całkiem w moim stylu. Więc pożegnałam się z rzeczywistością i wtopiłam się w świat Skinnsów, a potem rozczarowanie.Jakże wielkie rozczarowanie gdy włączając 3 serie spotkałam "Nowe pokolenie skinnsów", czy jak to nazwać. A jednak nie potrafiłam z nich zrezygnować.I tak już mniej zachłannie, opanowana, z lekkim przymrużeniem oka dotarłam do końca, czyli 4 seri. Narazie, bo w planach są ponoc kolejne xD Co do serialu to naprawde warto zgłębić.Serial komediowy z domieszką romansu, jednak opowiedziany bardzo zgrabnie. Zdecydowanie inny od całej reszty tanich telenowel czy kiczowatych komedii romantycznych.Polecam serdecznie.
Po Skinnsach nie specjalnie chciało mi sie wracać do rzeczywistości więc zaczęłam grzebać. No i wygrzebałam. Californication.Dużo sexu, dużo humoru doprawione nieco rockową nutką z połączeniem artystycznego geniuszu głównego bohatera.Dla mnie bomba.Naprawde bardzo dobra, nowoczesna( czyt. niegrzeczna)historia.Swietne postacie: Hank Moody- nieposkromiony geniusz, zakochany w pięknej mądrej, dobrej Karen, i ich córka mroczne i zdecydowanie zbyt mądre jak na swój wiek emo. Świetne.
Krótka przerwa i znów znudzona własnym życiem chciałam uciec. Uciekłam w One Tree Hill. Ja wiem. Ja wiem. Powiecie tania telenowela dla nastolatków. Powinnam się wstydzić. Mam już swoje lata, poza tym uważam się za inteligętną, obytą w kulturze itd. A tu taki coś oglądam, mało tego podoba mi się. Oj jak mi się podoba.Ale nie ma się co dziwić. Może i jest to tania telenowela dla głupich nastolatek, ale jakże dobrze się w nią zatopić zamiast żyć tym swoim nudnym życiem, w Polsce, na zadupiu. A tam Stany, urocze miasteczko i grupa młodych ludzi, zdolnych, pełnych pasji i miłości.Te ich gorące romanse, burzliwe rozstania, tragedie dylematy...oj jak to się dobrze chłonie gdy nie udają ci się twoje gorące romanse, burzliwe rozstania, tragedie, dylematy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz